معـــجزه....



ارباب سیاهی
عشق من و تو مثل زنجیریه که مرگم نمیتونه پارش کنه

خــــــــدایا

من اینجا دلم سخـــــت معجزه میخواهد

و تو انگار

معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مـــــــــــبادا ...

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم بیخیال
ساعت17:24---19 ارديبهشت 1392
سـختـه...
بـه جـایی بـرسی کـه دیـگه
نـه هیـچ اومـدنی آرومـت کنـه ،
نـه هیـچ رفتـنی نابـودت ...


..........................
سلام دوست عزیز ممنون ک بهم سر زدی امیدوارم روز ب روز آپدیت بشی!
شمارو لینک کردم!


Sara
ساعت4:00---18 ارديبهشت 1392
سلام وب زیبایی دارین. لینک شدین
منو با اسم { زیباترین شعرهای عاشقانه }
لینک کنید مرسی


sarina
ساعت8:51---17 ارديبهشت 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی.
وب تو هم خیلی زیباست.



من تورو لینک کردم خوشحال میشم تو هم منو بلینکی.


بَـہـــ ــآر
ساعت21:36---16 ارديبهشت 1392
سلام دوستم. وب قشنگی داری. لینکت کردم منو با اسم ❤رؤیــ ــاﮮ خوشبـَـختــﮯ♡
لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 | 21:2 | مهبد جاوید |